Прихильники

понеділок, 10 жовтня 2022 р.

10 жовтня - Всесвітній день психічного здоров'я

 


Всесвітній день психічного здоров’я відзначається щорічно 10 жовтня, починаючи з 1992 року. Цей день було засновано з ініціативи Всесвітньої федерації психічного здоров’я за підтримки Всесвітньої організації охорони здоров’я. Він існує для того, щоб привернути увагу до проблем психічного здоров’я у світі та скоротити поширення депресивних розладів, шизофренії, хвороби Альцгеймера, наркотичної залежності, епілепсії та розумової відсталості.

Всесвітня організація охорони здоров'я визначає психічне здоров'я як стан благополуччя, у якому людина реалізує свої здібності, може протистояти звичайним життєвим стресам, продуктивно працювати й робити внесок у свою спільноту.

Нині, перебуваючи у стані постійної невизначеності та переживаючи масштабну кризову подію (війну росії проти України), кожен з нас може відчувати стрес. За повсякденними справами та підтримкою інших людей ми іноді забуваємо, наскільки важливо потурбуватися про власне благополуччя. І саме зараз, у важкий життєвий період, важливо підвищити свою емоційну стійкість та знайти способи подолання стресу.

Щоб бути ефективними в роботі та навчанні, мати ресурси на підтримку себе та своїх рідних, мати сили на подолання  різноманітних кризових подій, з якими ми стикаємось у житті, кожній людині необхідно піклуватися про власне психічне здоров’я. Звісно, день психічного здоров’я – це не єдиний день в році, коли потрібно турбуватись про власне благополуччя. Проте пропонуємо вам цього року пройти 7-денний мінімарафон з турботи про себе й започаткувати традицію виділяти більше часу на підтримку власного психічного здоров'я.

Що потрібно робити протягом  семи днів?

День 1: Запишіть три речі, за які ви вдячні собі

День 2: Приготуйте свій улюблений сніданок або попросіть маму вам у цьому допомогти

День 3: Максимально обмежте час у соціальних мережах

День 4: Виділіть 30-40 хв на заняття, яке вам приносить задоволення

День 5: Створіть плейлист улюблених пісень

День 6: Вийдіть на вулицю та насолодіться годиною прогулянки

День 7: З'їжте шоколад, що є лідером серед всіх продуктів-антидепресантів. Адже в зернах какао міститься речовина, що сприяє активному продукуванню організмом людини гормонів щастя. І на завершення запишіть три речі, які допомогли вам ефективніше справлятися зі стресом цього тижня, аби знати, як діяти, коли стрес знову підкрадеться


Потурбуйтеся прямо зараз про власне благополуччя!


Немає коментарів:

Дописати коментар

4 травня – Міжнародний день протидії булінгу

День протидії булінгу присвячений боротьбі з однією з найбільш поширених проблем, із якими доводиться зіштовхуватися учням, вчителям і батьк...